Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


15 marca 2012

Sałatka z brokułem, jajkiem i pomidorem w czosnkowym dresingu



Pyszna, pożywna, bardzo szybka w przygotowaniu sałatka. Pięknymi jej kolorami zaklinam wiosnę i mam nadzieje że szybko nadejdzie. Przepis znaleziony tutaj. Polecam Wam baardzo :)


Składniki na 2 porcje:
1 duży brokuł
4 jajka
2 średnie pomidory
1 pęczek szczypiorku
3 ząbki czosnku
1 łyżka majonezu
4 łyżki jogurtu naturalnego
sól, pieprz


Brokuła podzielić na różyczki i ugotować krótko we wrzątku (3-4 min)  lub na parze (ma być lekko twardy)
Jajka ugotować na twardo, obrać i pokroić w ćwiartki. Pomidora sparzyć, obrać ze skórki i również podzielić na ćwiartki.
Czosnek przecisnąć przez praskę i wymieszać go z jogurtem i majonezem. Doprawić sola i pieprzem.
Na półmisku układamy brokuła, pomidory i jajko. Całośc polewamy sosem czosnkowym i posypujemy  drobno pokrojonym szczypiorkiem.
Smacznego :)





6 komentarzy:

  1. Robię taką samą sałatkę, tylko wszystkie składniki układam na mieszance różnych sałat, a do sosu czosnkowego dodaję suszoną pietruszkę, koperek, bazylię i oregano. I wychodzi przepysznie:)
    Zaglądam tu często, ale pierwszy raz komentuję, mam nadzieję, że nie ostatni ;)
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taką sałatkę:) Brokuły są pyszne i w sałatkach sie sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna sałatka. Wypróbowałam i podlinkowałam ;)
    http://www.josia.pl/2012/11/saatka-z-brokuem-jajkiem-i-pomidorem-z.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie brokuly z jajkiem, ale ja do takiej saltki dodaje jeszce troche prazonego boczku, lubie ten na wage od kani, dla mnie smakuje najlepiej, wiec jakby ktos chcial sprobowac to polecam dodac do dania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...a ja dodaję czerwoną cebulęi zero przypraw....

    OdpowiedzUsuń